Siedziba - ważne


2025-04-28

 

Szanowni Państwo,

 

Informujemy, że w trosce o dobro mieszkańców naszej Spółdzielni, Zarząd podjął działania mające na celu znaczącą redukcję kosztów obciążających naszych członków. Wprowadzamy oszczędności wszędzie tam, gdzie jest to możliwe ale bez szkody dla właścicieli lokali w naszych zasobach. Wydatnym tego przykładem jest podjęcie inicjatywy zmiany siedziby naszej Spółdzielni, której dotychczasowe utrzymanie w energochłonnym budynku o przestarzałej konstrukcji generowało nadmierne i nieuzasadnione koszty obciążające wszystkich członków. Naszym celem jest poważna obniżka kosztów, stąd pomysł na przeniesienie siedziby do wynajętych biur, wyłącznie w liczbie niezbędnej do sprawnej obsługi mieszkańców i zmniejszenie kosztów utrzymania blisko trzykrotnie. Spodziewamy się, że to działanie w przyszłym roku przełoży się na wymierne korzyści dla właścicieli lokali w naszej Spółdzielni w postaci obniżki stawki eksploatacyjnej w Państwa nieruchomościach.

Dalsze działania są nastawione na koncepcję budowy nowej siedziby, która zakłada wykorzystanie środków z dostępnych dofinansowań i dotacji oraz ze sprzedaży nieruchomości z zabudowaniami, na której obecnie funkcjonuje siedziba. Dementujemy jednocześnie pogłoski jakoby Spółdzielnia zamierzała zaciągać kredyty i obciążać nimi naszych członków, zapewniamy, że działanie nasze jest podyktowane osiągnięciem celu jakim jest racjonalizacja i optymalizacja wydatkowanych środków.

W trosce o wizerunek Spółdzielni, łącząc jej tradycje i historię z nowoczesnym zarządzaniem na rzecz poprawy świadczonych usług oraz ochrony interesów naszych członków, pragniemy racjonalnie zarządzać funduszami Państwa nieruchomości i dążyć do minimalizacji kosztów utrzymania i działania te zaczynamy od siebie. Liczymy na Państwa wyrozumiałość w związku z trudnościami, które mogą powstać w trakcie przeprowadzki. Będziemy Państwa na bieżąco informować o zmianach, m.in. dotyczących dni, w których Spółdzielnia ze względów organizacyjnych będzie nieczynna.

Zapewniamy, że Państwa sprawy pozostają naszym priorytetem.

 

Godziny otwarcia

Poniedziałek, Środa, Czwartek: 7:00 - 15:00

Wtorek: 7:00 - 17:00

Piątek: 7:00 - 13:00

Dyżury

  • RADA NADZORCZA - każdy drugi wtorek miesiąca w godzinach 15:30 do 16:30 - Harmonogram
  • ZARZĄD SPÓŁDZIELNI - wtorki od 14:00 do 16:30 po wcześniejszym umówieniu telefonicznym pod numerem 52 36-14-454
  • Radca Prawny jest dostępny dla Członków Spółdzielni po wcześniejszym umówieniu telefonicznym pod numerem 52 36-14-454

Adres

Ul.62 Pułku Piechoty Wielkopolskiej 6
85-825 Bydgoszcz

CENTRALA 52 36-14-410

SEKRETARIAT 52 36-14-454

e-mail: sekretariat@rsmjednosc.pl

RADA NADZORCZA e-mail: radanadzorcza@rsmjednosc.pl